הדפסה על קירות
ציורי קיר ותמונות לבית

הדפסת אמנות הקיר של WePrint
הופכת כל קיר לחלום

ציורי קיר יכולים להיות מדהימים ביופיים ולהפוך כל חדר לחלל נעים בעיצוב אישי.
אבל הם נחשבים מאוד יקרים ולא תמיד מגיעים באיכות שאתם מצפים לקבל.
עם הדפסה על קירות תוכלו להפוך כל חדר בבית לחדר חלומי עם ציורי קיר
מודפסים ברזולוציה גבוהה, עם צבעי UV עמידים במים וליצור חללים מעוצבים
באווירה שתבחרו.
תוכלו להדפיס על קירות הסלון, חדרי ילדים ותינוקות, חדר ההורים והמטבח –
כל חדר בבית יכול להפוך ליצירת אמנות עם הדפסה על קירות.

סוגי הדפסה על קירות

אתם יכולים לשלוח לנו תמונה שאתם אוהבים, או לבחור מתוך מאגר תמונות קיים ואנחנו כבר נעביר אותה למדפסות שלנו ונהפוך אותה לציור קיר מרהיב. אפשר לבחור כל תמונה החל מתמונה משפחתית, לוגו של קבוצת כדורגל,

תמונת נוף או ציור שאתם אוהבים - כל תמונה באיכות מספיק טובה יכולה להפוך לאמנות של הדפסה על הקיר.

ההדפסה על קירות יכולה לחסוך לכם הרבה טעויות, לעלות הרבה פחות ולהיראות טוב לאורך זמן רב יותר. במקום טפטים מתקלפים, מדבקות קיר זולות, ציור קיר או ציורי אמנות יקרים -
הדפסה על הקיר נותנת לכם הרבה יותר.

הדפסה לחדרי ילדים ונוער

מהרגע שהם נולדים ולאורך ההתבגרות שלהם - ילדים רוצים לחיות בחדר שמשקף את האישיות שלהם, את האהבות שלהם ואת מי שהם. עם ציור קיר לחדר ילדים שהוא יצירת אומנות של ממש, תוכלו להגשים להם חלום באיכות גבוהה ובהתאמה אישית לכל סגנון: מציורים נאיבים ומתוקים בגילאים הצעירים ועד ציורי גרפיטי מרהיבים לנוער - תוכלו להעניק לילדכם חדר מעוצב עם צבעים אקולוגיים עמידים בפני שריטות ומים שנשארים לשנים ארוכות.

הדפסה למשרדים ועסקים

הדפסה על קירות המשרד והעסק - עם הסמל המסחרי של העסק, תמונות של העבודה, יצירות להשראה ועוד - בהתאמה אישית. עיצוב משרדים ועסקים עם יצירות מרהיבות שנשארות יפות לשנים רבות - הדפסי קיר נותנים מענה מושלם לדרישות האיכות הגבוהות ביותר ויוצרים אווירה מעוררת השראה. ניתן להדפיס על קירות סניפים ברשת מסחרית כדי ליצור מראה אחיד בנקודות השונות, לייעל משאבים, ליצור מראה חדשני וייחודי.

הדפסה לסלון ולבית

מדפסות מתקדמות וחדשניות מאפשרות לנו להדפיס על קירות הסלון, פינת האוכל וכל חדרי הבית - כמעט בכל גודל שתרצו - בין אם זה טפט שמכסה את כל הקיר או ציור שאתם אוהבים, תמונה משפחתית וכל דבר אחר - ברזולוציה הכי גבוהה בתחום. פתרון עיצובי מרהיב בהתאמה אישית, מתאים לכל חדר בבית, אינו תופס מקום בחלל ויוצר אפקט עוצר נשימה!

הדפסה יהודית

עיצוב קירות ברוח היהדות - פיוטים ותפילות, עיצובים, ציורים ועוד - בהדפסה ישירה על הקיר. הטכנולוגיה משרתת את האהבה למסורת בת אלפי שנים, עם איכות ללא פשרות ועיצובים שמרחיבים את הלב והנשמה. הדפסה על קירות מעניקה עומק וחמימות ונשמרת לאורך שנים, מתאימה לכל קיר ולכל חלל שתבחרו - מהבית ועד לבית הכנסת או בית הספר במגוון סגנונות עיצוב - שילוב של מסורת עם חדשנות, שמכניסה תוכן ומהות לחלל.

לכל חדר שרק תרצו, אפשר ליצור הדפסת קיר מרשימה ומרהיבה, שתשדרג את עיצוב החלל.

צריכים עזרה לבחור את ההדפסה שתחמיא לחלל שלכם? נשמח להצמיד לכם את מעצבת הבית שתעזור לכם להפוך את ההדפסה לאלמנט הכי יפה בבית.

סוגי קירות מתאימים להדפסה

אפשר לבצע הדפסה על כל סוג של קיר ומשטח: קיר בטון, עץ, בריקים, או מתכת, משטח זכוכית ואפילו קיר חיצוני, כי אנחנו מדפיסים עם צבעי UV עמידים בפני מים ושריטות, עם אורך חיים של עד 10 שנים!
ההדפסות עמידות גם בתנאי חוץ כגון מים, לחות, שמש ושריטות ובמידה ובהמשך תרצו למחוק את התמונה מכל סיבה שהיא, ניתן לצבוע את הקיר ב2-3 שכבות של צבע קיר סטנדרטי.

הדפסה על כל קיר - אין צורך בהכנה מוקדמת, המדפסת צובעת את הקיר בצבע לבן ורק אחר כך מבצעת את ההדפסה. הצבעים מתייבשים מיד לאחר ההדפסה בנוסף, אנחנו מתחייבים לשמור על המשטח המודפס מפני כל פגע וגם להשאיר לכם סביבה נקיה ומסודרת.

הדפסת ציורי קיר - כל המספרים

רזולוציה - הדפסה על קיר ברזולוציה הגבוהה ביותר של מדפסות קיר - 2880X5760 גודל ההדפסה - הדפסת גובה עד 4 מטר והדפסת רוחב ללא הגבלה. מחיר הדפסה על קיר - לפי מטר רבוע ללא קשר לרמת המורכבות של התמונה - מחיר שווה לכל כיס.

הדיו שלנו:

  • נטול ריח
  • עשוי מחומרים ירוקים
  • עמיד בפני שריטות
  • עמיד בפני מים
  • עמיד לקרני UV
  • נשאר ל 10 שנים
  • מתייבש במהירות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

דברו איתנו

מלא/י את הפרטים פה למטה,
אחד מנציגינו ישמח ליצור איתך קשר בכל נושא או שאלה
דילוג לתוכן